Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja vrijede za djelatnost i usluge web stranice www.telegramroda.hr koju vodi tvrtka Uspavanko j.d.o.o. , Ratarska 40, 10000 Zagreb (dalje u tekstu: ponuđač).
- Uvod
Online trgovina www.telegramroda.hr nudi dostavu telegrama s čestitkama i darovima u sva rodilišta na području cijele Republike Hrvatske kao i na kućnu adresu primatelja. Online trgovina nudi i prodaju izabranih proizvoda bez čestitaka na kućnu adresu primatelja. U nastavku se u tekstu općih uvjeta poslovanja koristi izraz ” telegram ” što predstavlja i čestitku u obliku telegrama kao i čestitku u obliku telegrama zajedno s izabranim darom. Naručivanjem telegrama tj. pojedinog proizvoda putem online obrasca web stranice www.telegramroda.hr ili putem BESPLATNOG TELEFONA 0800 37 37 37, kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s općim uvjetima poslovanja web stranice www.telegramroda.hr.
Online trgovina www.telegramroda.hr je informacijski sustav namjenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Vodi ju tvrtka Uspavanko j.d.o.o., u nastavku ponuđač. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav, dakle kupac u online trgovini.
Opći uvjeti poslovanja definiraju uslugu i obveze ponuđača tj. izvođača usluge www.telegramroda.hr kao i sve uvjete koji moraju biti ispunjeni od strane korisnika da bi ponuđač mogao kvalitetno izvesti uslugu. Opće uvjete poslovanja je ponuđač objavio na web stranici www.telegramroda.hr, te postaju važeći 1. siječnja 2023. Ponuđač, pridržava pravo promjene općih uvjeta poslovanja na web stranici www.telegramroda.hr u bilo kojem trenutku bez prethodne najave.
- Načini plaćanja
U online trgovini Telegram Roda ponuđač omogućava sljedeće načine plaćanja:
Plaćanje usluge je moguće izvesti putem predračuna koji je poslan korisniku uz potvrdu narudžbe na korisnikovu elektronsku adresu ili putem računa kojeg će primiti putem obične pošte.
Pri predaji narudžbe putem online trgovine korisnik će primiti elektronsku potvrdu narudžbe na svoju elektronsku adresu koju je naveo u narudžbi. Uplatu može izvršiti putem specifikacije navedene u sažetku narudžbe ili putem računa koje ćemo unutar nekoliko dana poslati na istu elektronsku adresu koja je korištena prilikom narudžbe. Iznimno, kod online narudžbe, na zahtjev naručitelja račun šaljemo u papirnatom obliku na kućnu adresu.
Pri predaji narudžbe putem telefona korisnik će u roku tri dana na svoju elektronsku ili kućnu adresu primiti račun. Rok uplate je 5 dana.
Za sve narudžbe iznad 70,00 EUR ukupnog iznosa računa, prije izrade narudžbe kupca će se zatražiti potvrda uplate.
- Narudžbe telegrama, cijene u online trgovini i dužnosti korisnika
Sve cijene su konačne i navedene u EUR.
Korisnik može naručiti dostavu telegrama u rodilište ili na kućnu adresu putem online trgovine www.telegramroda.hr ili putem BESPLATNOG TELEFONA 0800 37 37 37.
Putem online trgovine www.telegramroda.hr korisnik može predati narudžbu telegrama 24 sata na dan, svaki dan u tjednu, čak i nedjeljom i blagdanima. Nakon obavljene narudžbe, korisnik će primiti elektronsku potvrdu narudžbe na svoju elektronsku adresu koju je naveo u narudžbi.
Narudžbu telegrama na BESPLATNI TELEFON 0800 37 37 37 korisnik može predati od ponedjeljka do nedjelje(također i praznicima) između 8 i 21 sati.
- U razdoblju između 8 i 21 sati će narudžbe preuzeti kontakt osoba ponuđača koja će korisnika i savjetovati pri izboru čestitki i darova.
- Ukoliko korisnik želi predati narudžbu izvan radnog vremena, ponuđač će biti obaviješten o tome te će kontaktirati korisnika u najkraćem mogućem vremenu, najkasnije u roku 12 sati.
Korisnik se obvezuje da će sve svoje obveze prema ponuđaču ispuniti uplatom na transakcijski račun tvrtke Uspavanko j.d.o.o. najkasnije u roku 5 dana od primitka računa. U slučaju kašnjenja uplate ponuđač pridržava pravo da korisniku zaračuna zakonske zatezne kamate od dana dospijeća računa nadalje.
Ukoliko Korisnik nakon uzastopnih upozorenja Ponuđača, ne podmiri dospjelu obvezu, Ponuđač zadržava pravo da obavijesti primatelja telegrama o neizvršenju iste.
Dostava telegram rodilištima se izvodi u skladu s pravilima svih rodilišta u Republici Hrvatskoj te mogu odstupati od vremena isporuke navedenih u daljnjem tekstu uvjeta poslovanja i općim uvjetima poslovanja online trgovine www.telegramroda.hr. Telegrami naručeni do 18 sati se u sva rodilišta na području Grada Zagreba dostavljaju još isti dan ili najkasnije u roku 24 sata (uključujući subotu). Telegrami naručeni do 18 sati se u sva druga rodilišta i na kućne adrese na području Republike Hrvatske dostavljaju isti dan ili najkasnije u roku 24 sata (uključujući subotu). Za narudžbe dospjele radnim danom nakon 18 sati se dostava u rodilišta na području Grada Zagreba vrši isti dan ili najkasnije u roku 24 sata (uključujući subotu), dok će u ostala rodilišta i na kućne adrese narudžbe biti dostavljene u roku 24 sata.
Ponuđač usluge nudi potporu korisnicima svaki radni dan između 8 i 21 sati na BESPLATNOM TELEFONU 0800 37 37 37 ili putem elektronske adrese info@telegramroda.hr.
- Postupak kupovine
- TELEGRAM – Narudžba primljena, nakon predaje narudžbe kupac prima obavijest o primljenoj narudžbi putem elektronske pošte. Kupcu su na web stranici ponuđača tijekom cijelog postupka dostupni iscrpni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.
- TELEGRAM – Narudžba je potvrđena ako ju kupac ne otkaže, te zatim narudžba kreće u daljnju obradu. Ponuđač pregleda narudžbu, provjeri nabavljivost naručenih proizvoda, te potvrdi narudžbu ili ju s razlogom odbije. Ponuđač može i nazvati kupca na njegov kontakt broj telefona u svrhu provjere podataka ili osiguravanja točnosti nabave. Prilikom nabave proizvoda koje ponuđač nema na zalihi u vlastitom skladištu, ponuđač je vezan isključivo na nabavu od strane ponuđačevog nabavljača i na vrijeme u kojem ponuđačev nabavljač može dostaviti proizvode do ponuđača. Ponuđač kupca istodobno putem elektronske pošte obavještava o ažurnim podacima vezanim uz nabavu artikala. Ako je rok nabave vrlo dug i kupac ne želi čekati, tu odluku može javiti ponuđaču koji će proizvod maknuti iz narudžbe te kupcu vratiti uplaćena sredstva ako ih je kupac već prije uplatio. Ostale proizvode iz narudžbe će po izboru kupca dostaviti ili će stornirati cijelu narudžbu. Ponuđač ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog duljih nabavnih rokova ili zbog nenabavljivosti proizvoda koje ponuđač nema na zalihi u vlastitom skladištu.
- TELEGRAM – Proizvodi poslani. Ponuđač u dogovorenom roku pripremi proizvode, isporuči ih, te o tome obavijesti kupca putem elektronske pošte.
- Pravo do odustajanja od kupovine, povrat proizvoda
Korisnik ima pravo u roku od 15 dana pismeno obavijestiti ponuđača o odustajanju od ugovora na kontakt elektronsku adresu info@telegramroda.hr. Korisnik zatim mora vratiti proizvode ponuđaču u roku 30 dana od pismene obavijesti o odustajanju od kupovine s tim da sam snosi neposredne troškove povrata. Proizvodi moraju biti nekorišteni i neoštećeni. Mora biti priložena i kopija narudžbe. Troškove povrata proizvoda snosi kupac. Ponuđač vraća cijeli iznos kupovine (kupovina s troškovima dostave) čim to bude moguće, najkasnije u roku 30 dana od prijema obavijesti o kupčevom odustajanju od kupovine.
- Garancija
Za proizvode u online trgovini vrijede garancijski uvjeti u skladu s hrvatskim zakonodavstvom.
- Dostava
Ponuđač proizvode mora dostaviti u ugovorenom roku. Dostavu za online trgovinu Telegram Roda vrši sam ponuđač i GLS te Hrvatska pošta.
Troškovi dostave su zaračunati i navedeni na narudžbi i na računu s dostavljenim proizvodima, te ih korisnik podmiruje zajedno s troškovima narudžbe. Za sve narudžbe iznad 100 EUR troškove dostave podmiruje ponuđač.
- Uređivanje reklamacija
Ponuđač usluge prima potencijalne pismene reklamacije vezane uz dokazanu nedosljednost tj. vezane uz krivi sadržaj pošiljke pri dostavi telegrama rodilištu.
Pismena reklamacija mora biti predana najkasnije u roku 7 dana od dostave telegrama i mora biti točno sadržajno obrazložena. Po isteku tog roka korisnik gubi pravo na zahtijevanje povrata novca od ponuđača usluge.
Predviđeni rok za rješavanje reklamacija je 15 dana, u suprotnom korisnik može predati pritužbu Agenciji za poštu i elektronske komunikacije RH.
Prijava reklamacije je moguća na:
- BESPLATNI TELEFON 0800 37 37 37
- Elektronsku adresu info@telegramroda.hr
Ponuđač usluge nije dužan reagirati na predanu reklamaciju ako troškovi naručene usluge nisu podmireni.
U slučaju da ponuđač telegram ne može predati zbog krivog ili nepotpunog naziva primatelja ili njegove odsutnosti, tj. u slučaju kad primatelj odbije preuzeti telegram , svi daljnji troškovi se zaračunavaju naručitelju.
Ako naručitelj ne priloži upute za daljnje postupke, ponuđač naručitelju zaračunava uslugu dostave telegrama u skladu s cijenom objavljenom na web stranici www.telegramroda.hr.
Za kašnjenje prouzročeno zbog nepotpunih ili krivih podataka o sadržaju narudžbe ili primatelju telegrama je odgovoran naručitelj.
- Oslobođenje od odgovornosti
Ponuđač se u svojoj najboljoj moći trudi osigurati ažuriranost i pravilnost podataka objavljenih na njegovim stranicama. Unatoč tome se karakteristike proizvoda, rok nabave ili cijena mogu promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije popraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju će ponuđač kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Ponuđač ne odgovara za sadržaj mišljenja o proizvodima koje napišu korisnici web stranice. Mišljenja i ocjene proizvoda su mišljenje pojedinca i ne nužno stajalište uredništva web stranice www.telegramroda.hr.
Iako se ponuđač trudi osigurati precizne fotografije prodajnih artikala, potrebno je sve fotografije smatrati simboličnima. Fotografije ne garantiraju karakteristike proizvoda. Ponuđač pridržava pravo da opće uvjete poslovanja promijeni bilo kada i na bilo koji način bez obzira na razlog i bez prethodnog upozorenja.
- Privremeni prekid izvođenja usluge
Ponuđač može privremeno prekinuti ili odstupiti od redovno upotrebljavanog rasporeda obavljanja usluga. Ponuđač usluge je dužan o ograničenju ili prekidu izvođenja usluga obavijestiti stranku koja je telegram već naručila tj. obavijest mora objaviti na naslovnoj stranici www.telegramroda.hr. U tim slučajevima naručitelj ne može zahtijevati odštetu.
- Pravna obavijest
Web stranica www.telegramroda.hr i svi sadržaji na njoj vlasništvo su ponuđača i autorski su zaštićeni te ih nije dozvoljeno reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog odobrenja ponuđača.
- Valjanost općih uvjeta poslovanja
Opći uvjeti poslovanja valjani su od 1. siječnja 2023. godine. Opće uvjete poslovanja je ponuđač objavio na web stranici www.telegramroda.hr.
Ponuđač pridržava pravo da promijeni opće uvjete poslovanja na web stranici www.telegramroda.hr bilo kada bez prethodne obavijesti.